Tuesday, June 14, 2016

WOWW COMELl!! Gambar Selebriti Popular Malaysia Sewaktu Kecil Yang Anda TIDAK PERNAH LIHAT

Kehidupan para artis selalunya akan menjadi tumpuan para peminat artis, namun tak banyak yang memperhatikan bagaimanakah mereka semasa kecil dahulu.

Kali ini penulis akan kongsikan beberapa gambar masa kecil artis Malaysia buat tatapan peminat.  Ada yang dari kecil sehinggalah besar tiada perbezaan dan sebaliknya. Jom usha!


Nabila Huda
Comelnya dia debab!


Sharol Shiro
Cuba teka yang mana satu Sharol Shiro? Dia yang kat belakang tu. Yang pakai baju bintik-bintik harimau.


Scha Al yahya
Lelaki yang sebelah dia tu Syed Sobri. Kalau tak salah bapa saudaranya Syed Sobri ni amat popular zaman2 80an duhulu.


Akim
Muka suci sangat ni. Paling tak berubah dah tentu mulut dia. 24 jam ternganga je. Hiks!


Stacy
Stacy yang kiri sekali. Baju ada doll tu.


Faezah Elai
Yang ni tak payah teka la. Muka dari kecik sampai besar tak berubah. Faezah Elai yang pegang daun tu ye adik-adik. :)



Diana Danielle
Kecoh jugak cerita dia bergambar seksi tu kan?? Pelik jugak la sebab belum kahwin dulu mana ada dia seksi-seksi macam tu. Dah kahwin menjadi-jadi pulak. Opss!! Dulu takut kat mak kot, sebab ada dulu pernah dengar cerita mak dia akan ikut je dia kemana dia pergi.


Rita Rudaini
Sebelah tu abang dia. Bila tengok muka abang dia tu baru perasan sebenarnya wajah anak-anak Rita ni memang ikut belah Rita. Takde pun yang ikut muka cam belah bekas suami dia kan?? Sikit-sikit je ada tapi banyaknya ikut muka keluarga Rita.


Hafiz Suip
kecik-kecik dah menyanyi rupanya. Patut la vokal mantap! Dulu kalau besar-besar camni kalau menyanyi memang nak kena bebel dengan opah la. Dan-dan dia suruh mengaji. Hahahah!


Tiz Zaqyah
Memang muka sama kan??


Fazura
Dari kecik dah cantik!


Juliana Evans
Mak dia melayu kan?? Dia ni seksi sangat la sekarang. Mujur tak kahwin dengan Sam Bunkface. Sebab Sam tu nampak cam alim sikit. Heheheheh!


Johan As'ari
Sebelah tu kakak dia. Dia yang baring tu. Comel kan? Dah besar kacak pulak. Eh!!


Kila Fairy
Kecik-kecik dah comel, besar lagi lah kan, hehe!


Shilla Amzah
Kecik dan besar memang muka sama kan?


WOWW COMELl!! Gambar Selebriti Popular Malaysia Sewaktu Kecil Yang Anda TIDAK PERNAH LIHAT Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.