Tuesday, May 31, 2016

Nama Kedai Shisha Dikritik, Ayha Rosli Perjelas Maksud Sebenar 'Kelentit Rindu'

Pelakon Ahya Rosli menjelaskan kedai shisha miliknya iaitu Kelentit Rindu diambil sempena nama tumbuhan liar iaitu sejenis cendawan Kelentit Kering atau saintifiknya Microparus Xanthopus.

Ahya, 29, yang juga anak kepada aktres Normah Damanhuri itu berkata, dia mengambil nama tersebut selepas mendapati salah satu perasa shisha yang paling mendapat perhatian di kedai miliknya itu laris.
"Saya sudah gunakan nama berkenaan sudah lama sejak dibuka pada sepuluh tahun lalu dan ia adalah nama tumbuhan.
"Orang hanya tahu mengecam kerana berfikiran negatif sahaja dan saya sudah beritahu kepada ibu juga tentang ini dan dia tiada halangan," ujarnya.

Ahya berkata demikian ketika diminta mengulas tentang nama kedai shisha miliknya yang dikatakan menggunakan nama kurang sopan iaitu satu perkataan yang turut dikaitkan dengan kemaluan wanita.

Kedai shisha tersebut beroperasi di Jalan Genting Klang, Setapak, dekat sini.


Sementara itu, Ahya berkata, dia sentiasa berfikiran positif dan memikirkan nama tersebut adalah nama yang mampu menarik pelanggan ke kedainya.
"Saya sentiasa positif dan tidak fikir ia bermaksud lucah. Hanya orang-orang yang negatif sahaja selalu nampak perkara buruk yang saya lakukan.
"Tidak kisah apa orang ingin fikir yang penting bisnes tersebut berjalan lancar dan menerima ramai pelanggan," ujarnya.

Dalam pada itu Ahya yang juga jurulatih peribadi seni mempertahankan diri Kick Boxing berkata, dia kini dalam perancangan untuk membuka sebuah gimnasium.
"Saya sekarang menjadi pelatih peribadi dan membuka kelas Fitwithahya bagi membantu orang yang ingin kurus dengan cara sihat.
"Insya-Allah, saya dalam perancangan untuk buka gim sendiri yang memudahkan saya membuat kelas tersebut," ujarnya.
 

Nama Kedai Shisha Dikritik, Ayha Rosli Perjelas Maksud Sebenar 'Kelentit Rindu' Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.