Sunday, April 3, 2016

Siti Sarah BIDAS Kritikan Netizen Mengutuk Hidungnya Di Laman Instagram... MAKAN DALAM!!

Tak faham betul dengan manusia zaman sekarang ni, lebih-lebih lagi yang suka menganggap dirinya PERFECT sehingga berani mengutuk kekurangan orang lain. 


Tak dapat dinafikan masing-masing ada kekurangan dan kelebihan masing-masing yang DIA berikan tapi janganlah kita sesuka hati nak berlagak dengan apa yang diberi sebab kalau DIA nak dalam sekelip mata sahaja DIA boleh tarik nikmat tu!

Siti Sarah BIDAS Kritikan Netizen Mengutuk Hidungnya Di Laman Instagram... MAKAN DALAM!!

Dah nama pun manusia yang ada hati dan perasaan, jika perkara tersebut kena kat batang hidung sendiri pasti rasa sedih bukan? So satu jer nak pesan kalau tak nak orang buat kita, kita jangan buat orang. Semua tu boleh berbalik pada diri sendiri tau!

Siti Sarah BIDAS Kritikan Netizen Mengutuk Hidungnya Di Laman Instagram... MAKAN DALAM!!

Terkini, pelakon dan penyanyi Siti Sarah dikatakan menjadi mangsa kutukan peminat apabila ada yang mengutuk tentang hidungnya.

Entah apa-apa jela. Dah memang tak ada benda lain ke apa sampai nak kutuk hidung orang lain?

Siti Sarah BIDAS Kritikan Netizen Mengutuk Hidungnya Di Laman Instagram... MAKAN DALAM!!

Siti Sarah siap memuat naik gambar ‘orang’ itu beserta kapsyen yang boleh dikatakan agak makan dalam la juga! Haaa jom baca sama-sama apa yang dibalas oleh Siti Sarah.

Siti Sarah BIDAS Kritikan Netizen Mengutuk Hidungnya Di Laman Instagram... MAKAN DALAM!!

Siti Sarah BIDAS Kritikan Netizen Mengutuk Hidungnya Di Laman Instagram... MAKAN DALAM!!

Siti Sarah BIDAS Kritikan Netizen Mengutuk Hidungnya Di Laman Instagram... MAKAN DALAM!!

LAGI ARTIKEL MENARIK:-



Siti Sarah BIDAS Kritikan Netizen Mengutuk Hidungnya Di Laman Instagram... MAKAN DALAM!! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.