Thursday, April 28, 2016

Seram Tapi Lazat! Nak Makan Atau Tak 'Dessert' Ini?

Pencuci mulut yang fancy dan berwarna–warni dah klise bukan untuk dihidangkan, sekali–sekala apa kata kita bertukar selera “mata” kepada sesuatu yang berlainan. Sesuatu yang lazat dan manis tetapi sedikit menyeramkan. Pasti korang akan rasa acah–acah “Adventure” sikit kan nak makan.



Berikut adalah beberapa pencuci mulut lazat dan yang pastinya tidak sesuai untuk mereka yang lemah jantung. Agak–agak kalau korang dihidangkan pencuci mulut kat bawah ni korang akan berselera tak?

1) Bentuk ular tu nampak menakutkan bukan?


2) Biskut misteri dan mistik.


3) Brownies lazat berbentuk raksasa. Ada brani?


4) Cupcake yang sentiasa memerhatikan anda.


5) Perasan tak dalam bintang tu sebenarnya gigi taring..


6) Hiasan Macarons ini nampak macam tumbuhan yang menyeramkan kan?


7) Kelihatan seperti hutan yang menyeramkan.


8) Jantung yang boleh dimakan?


9)  Kek bola bertanduk seperti Demon.


10) Kek coklat berdarah.


11) Kek pengantin gothic ini mempersona dan menyeramkan.


12) Yang ni bahagian mana yang seram? Nampak macam sedih je kek ni..


13) Kek yang dihias seperti “Alam Lain.”


14) Macarons antik


15) Pie sotong dengan mata yang menyeramkan..


16) Waffle ni nampak macam “Medusa”


Seram Tapi Lazat! Nak Makan Atau Tak 'Dessert' Ini? Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.