Thursday, April 7, 2016

JIJIK! Trend 'Bodoh' Cium Ketiak Teman Lelaki Demi Buktikan Cinta Jadi Viral

Budak zaman sekarang ni pelik-pelik, banyak lagi cara lain nak buktikan cinta tapi dengan cara cium ketiak pakwe jugak yang dipilih.

Kononnya menjamin perjalan manis menuju 'relationship goal' yang bawa ke syurga. Heii mengarut je lebih tu. Urmm LINGKUP HABIS! Cium mak dengan ayah lagi baguslah, pahala pun dapat. Ni lah kalau ada akal tapi terlebih cerdik!



Sekarang ni memang tengah trending di Indonesia. Memang terbukti ramai gadis-gadis yang masih ‘cetek akal’ sampai sanggup lakukan perkara tersebut hanya buktikan rasa cinta mereka.

Sebelum ini trend bertukar pakaian menjadi kegilaan pasangan muda di sana. Macam tak betul pun ada sampai lelaki pakai skirt pendek.



Cuba bayangkanlah jika mereka putus cinta dan berkahwin dengan orang lain, apa akan terjadi jika gambar-gambar tersebut muncul kembali untuk menghantui mereka? Dan mungkin menjadi tatapan anak mereka?


Yang ini paling menang sebabnya siap dapat pakej dengan bulu ketiak.. Haha!


Pada anak-anak muda, cubalah fikir panjang nak buat benda yang bodoh ni! Cuba bayangkan kalau hubungan anda tak panjang tapi gambar anda dah viral kat internet, tak ke malu, mana nak letak muka tu?

JIJIK! Trend 'Bodoh' Cium Ketiak Teman Lelaki Demi Buktikan Cinta Jadi Viral Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.