Thursday, April 21, 2016

(Gambar) Lima Beradik Hijabster Disangka Orang Arab Cetus Perhatian Netizen!

Bukan sekali pandang je lima orang gadis ini tapi berkali-kali sebab memang sedap mata memandang. Tengok pada rupa mereka ni mesti raami yang fikir orang Arab bukan? Tapi tidak, mereka sebenarnya orang Thailand.


Terkejut kan? Sudahlah cantik, ada rupa mix lepastu pula berhijab. Siapa yang tak cair kan. Followers mereka di Instagram pun boleh tahan ramai mencecah belasan ribu orang. Kalau dah namanya adik beradik memang semua akan cantik kan?


Tengok lima beradik perempuan ni terbayang pula adik beradik Neelofa sebab semuanya cantik-cantik, comel! Hiks! Yang mana nak stalk dorang ni bolehlah usha kat Instagram @sairamirror @nasreenmirror @reenamirror @ruksanamirror dan @cattaleeyamirror. Nama IG pun mempunyai nama pengakhiran yang sama. Adik beradik kan!

sairamirror



nasreenmirror



reenamirror



ruksanamirror



cattaleeyamirror



LAGI ARTIKEL MENARIK:-




(Gambar) Lima Beradik Hijabster Disangka Orang Arab Cetus Perhatian Netizen! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.