Tuesday, March 1, 2016

SUBHANALLAH!! Kerana Cemburu Anak Kembar, Wanita Kongsi Kisah Disantau... Nauzubillah Min Zalik!

SubhanaAllah!! Dalam kecanggihan teknologi kini yang semakin maju, masih ada lagi manusia yang percaya dengan benda-benda khurafat! Bomoh sana sini. Puncanya? Salah satu iri hati dengan kelebihan yang dimiliki oleh seseorang.

Artikel menarik:- Kalau Tak Mampu Jadi Manusia Baik Mohon Meninggal Saja - Pesanan Wanita Ini Untuk Suami Yang Dayus Bikin Sentap!

Allahurabbi, bertaubatlah! kesian kat orang yang disihir tu. Kisah ini diceritakan menerusi laman Facebook Malaysian Respond Team, menceritakan seorang wanita yang disihir. Puncanya kerana cemburu dengan anak kembar.

SUBHANALLAH!! Kerana Cemburu Anak Kembar, Wanita Kongsi Kisah Kena Santau... Nauzubillah Min Zalik!

Ikuti kisah selanjutnya:-

Assalamualaikum..
Saya degan rendah hati mohon pada Allah agar kami sekeluarga sentiasa dilindungi dari makhluk Allah,hasad dengki,irihati,dan segala hal yang tak diingini..

SUBHANALLAH!! Kerana Cemburu Anak Kembar, Wanita Kongsi Kisah Kena Santau... Nauzubillah Min Zalik!

Pagi semalam saya terjumpa benda ni belakang rumah kat celahan pokok kari..saya waktu tu tak fikir apa-apa dan ambil benda tu..nak buka was-was..saya tunggu sampai suami balik kerja..tapi sebelum suami balik kerja saya dah mata pakcik sebelah rumah tolong bukakan..

SUBHANALLAH!! Kerana Cemburu Anak Kembar, Wanita Kongsi Kisah Kena Santau... Nauzubillah Min Zalik!

Mashaallah..pada Allah kami memohon jauhkan kami dari segala perbuatan syirik..dalam bungkusan tu ada berus dawai,4 batang jarum,beberapa helai rambut,beras & lada hitam di bungkus menggunakan kain barut bayi..


SUBHANALLAH!! Kerana Cemburu Anak Kembar, Wanita Kongsi Kisah Disantau... Nauzubillah Min Zalik!

Pada malam semalam juga suami saya telah berjumpa dengan seorang ustaz yang mahir tentang hal ni..Dan ustaz tu mengatakan itu adalah santau untuk merosakkan rahim..mungkin kerana sifat irihati melihat rezeki anak kembar 2 & 3 yang Allah kurniakan pada kami.

Kemungkinan motifnya agar saya tidak dapat melahirkn zuriat lagi..ustaz tu tahu sangat dengan benda tu.ustaz itu meminta kami untuk menghanyutkan benda ni kat laut/sungai dengan benda tu dalam bekas yang bertutup rapat..

Andai diizinkan Allah ustaz tu akan datang rumah kami nanti untuk memagar dengan air yasin dan saya juga diminta untuk minum air bacaan yasin..dalam masa yang sama kami terus meminta pertolongan pada Allah.Kami tak sangka diarus kemodenan ni masih ada lagi terselit perbuatan syirik ni dalamn kalangan kita umat islam..saya memohon pada Allah agar kami sekeluarga sentiasa dilindungi dari segala hasad dengki,i rihati,dan dijauhkn dari segala marabahaya.

Semoga apa yang terjadi pada kami ni dijauhkn kepada orang lain..kami tak ada musuh mahupun org yang sakit hati pada kami..tapi andai ada niat terselindung wallahualam..nauzubillah hi minzalik…minta Allah jauhkan..

Kami akan sentiasa memohon minta pertolongan pada Allah dan selebihnya kami serahkan segalanya pada pencipta.

Betul la, kami rasa manusia sekarang ni akan buat apa sahaja untuk dapatkan apa yang diorang nak. Kalau tak dapat cara baik akan mula buat cara kasar. Tak patut, harap-harap dijauhkan la.

SUBHANALLAH!! Kerana Cemburu Anak Kembar, Wanita Kongsi Kisah Disantau... Nauzubillah Min Zalik! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.