Wednesday, March 2, 2016

EKSKLUSIF! Luahan Sayu Wanita Ditinggal Suami 3 Bulan Kini Sah Cerai Talak Tiga (Video)

Sebelum ini menjadi viral di laman sosial dengan kisah seorang isteri yang ditinggal suami selama 3 bulan tanpa khabar berita namun selepas itu berlaku sesuatu yang tidak diduga.


Rumah tangga yang dibina akhirnya hancur disebabkan angkara pihak ketiga. Lebih menyedihkan hari ini wanita yang bernama Ayu sah diceraikan talak tiga oleh bekas suaminya.

EKSKLUSIF! Luahan Sayu Wanita Ditinggal Suami 3 Bulan Kini Sah Cerai Talak Tiga (Video)

Ikuti luahan sayu beliau:-

Akhir nya berakhir juga kisah duka perjalanan HIDUP saya. Syukur ALHAMDULLILAH. . Sebelum ni hebah pada jiran tetangga, kwn2 terdekat, kwn2 jauh, dan kwn2 tempat kerja lama tentang penceraian kita TALAK 3 walhal xpernah wujud.. Kerana Hal kecil 1 Malaysia tahu kisah kita. Tersebar di media sosial, surat khabar, tv dan Radio hari ni..

Pedih, sakit , menderita semua ada sebelum ni tapi selepas di cerai kan alhamdullilah semua tu outomatik hlg. . Tak ada apa yg perlu di sedih kan dengan penceraian ni. . Saya berani kerana benar, jika saya salah tak mukin saya akn tunjuk muka di majlis perkahwinan awk untuk mendapat kan KEADILAN dan KEBENARAN.. 

Kepada bekas suami, saya sedang bertepuk tangan KEGEMBIRAAN kerana dilepas kan. . Kepada bekas Mertua, terima lah menantu & adik ipar baru seada nya dan kerana Dia NOR SHAHIDA BINTI TOHAIR adalah pemusnah rumah tangga saya dan bekas suami. .

Hari ni kisah duka saya dah berakhir, . Sama ada tahu atau tidak tentang penceraian kami ia tetap fitnah kerana hebah pada semua org tanpa bukti sebelum ni, dan hari ni ayu nak bgtahu ini baru betul kami dah becerai TALAK 3 .. Alhamdullilah , mahkamah dunia awk terlepas. . 

Semoga kalian semua BERBAHAGIA. . Selamat Tinggal PENDERITAAN yg kalian semua bagi pada ayu.. Berakhir sudah kisah cinta kita MOHAMAD BADRUL HISYAM MAHTAR. . Moga Bahagia hingga ke syurga Jannah. .

...................................................................................................................

Hari Ini baru kita BERCERAI. Cinta Dikhianati Hanya kerana Seorang Perempuan PERAMPAS. . Tak ada apa yg benar seperti yg dihebah kan kita dah becerai pada bulan 9/2015. Waktu tu kita masih bahagia pergi honeymoon, pergi camping dengan kwn2 sungguh kejam hebah kan fitnah dah bercerai TALAK 3. . Dan dihebah kan pada semua org kita dah BERCERAI. . 

Ini baru bukti yg kita dah sah bercerai. Seperti Yang di mahu kan hari ni sah kita bercerai. . Ini yang saya nanti2 kan selama ni. Tak kisah sama ada talak 1 talak 2 atau talak 3 asal kan dilepas kan. . Untuk mengahwini PEREMPUAN LAIN snggup sebar FITNAH bgtahu dah becerai TALAK 3 tanpa pengesahan mahkamah.. Tahniah, u win now MOHAMAD BADRUL HISYAM MAHTAR.. Ini baru Mahkamah dunia, disana nt akn ada Mahkamah pengadilan. . 

Tak ada setitik pun air mata yg Mengalir di cerai kan Talak 3 malah rasa bersyukur yg teramat sgt2 kerana dijauh kan dari insan yg tak pernah rasa bersyukur. . Allah maha adil, semua ini KIFARAH. . Hari ni saya bebas dari semua penderitaan.. Alhamdullilah. . Doa saya untuk awk, moga BAHAGIA hingga ke syurga jannah seperti yg awk janji dengan saya dulu untuk bahagia kan saya. . Berbahagia lah kalian semua yg mefitnah saya dan membencikan saya. Terima Kasih. .
‪#‎SYUKURALHAMDULLILAH‬
‪#‎JANJIALLAHITUPASTI‬
‪#‎KIFARAH‬



LAGI ARTIKEL MENARIK:-

1) Adik Kasi Je Duit, Ingatkan Merayu Minta Duit Untuk Isi Minyak Rupa-Rupanya… GERAM!!

2) PELIK TAPI BENAR! Pulau Paling Pelik Ditemui Di Malaysia Pasti Buat Anda Terlopong Mendengar

3) SUBHANALLAH!! Kerana Cemburu Anak Kembar, Wanita Kongsi Kisah Disantau... Nauzubillah Min Zalik!

EKSKLUSIF! Luahan Sayu Wanita Ditinggal Suami 3 Bulan Kini Sah Cerai Talak Tiga (Video) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.