Tuesday, January 12, 2016

GEMPAR! Pengakuan Berani Mati Kekasih Amirah Atirah Ini Benar-Benar Mengejutkan... MASHAALLAH Takkan Sampai Macam Tu Sekali?

Gadis berusia 15 tahun yang mendakwa dia diculik penghujung tahun lalu mengaku bersalah atas tuduhan memberikan keterangan palsu di Mahkamah Majistret (Juvenil). - Mangsa Culik Amirah Atirah Didakwa Mahkamah Buat Laporan Palsu!

Pengakuan tersebut dibuat oleh gadis sunti itu tanpa menunjukkan sebarang emosi sewaktu dia berdiri di luar kandang tertuduh di samping ibunya.

Mahkamah menetapkan 14 Januari ini untuk mendapatkan laporan akhlak dan seterusnya menjatuhkan hukuman terhadap gadis tersebut.

Di mahkamah sama, seorang remaja, Gan Chin Teck, 19, didakwa melarikan remaja perempuan itu pada 27 Disember lalu tanpa kebenaran penjaga atau ibu bapanya.


GEMPAR! Pengakuan Berani Mati Kekasih Amirah Atirah Ini Benar-Benar Mengejutkan... MASHAALLAH Takkan Sampai Macam Tu Sekali?

Walaubagaimanapun lekaki yang bekerja sebagai tukang besi mengaku tidak bersalah atas tuduhan melarikan remaja perempuan itu tanpa kerelaan penjaga atau ibu bapa mangsa dan kes akan disebut semula pada 25 Februari ini.

Sementara itu, kejutan berlaku apabila di mahkamah sama, seorang remaja lelaki 17 tahun dipercayai kenalan gadis tersebut didakwa merogol pelajar berkenaan.

Remaja yang bekerja secara sambilan sebagai penyembur asap nyamuk didakwa melakukan perbuatan tersebut kira-kira pukul 12 tengah hari, sekitar Disember 2014 di sebuah kediaman di Bandar Sultan Suleiman ketika mangsa berusia 13 tahun enam bulan.

GEMPAR! Pengakuan Berani Mati Kekasih Amirah Atirah Ini Benar-Benar Mengejutkan... MASHAALLAH Takkan Sampai Macam Tu Sekali? Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.