Monday, November 23, 2015

Mengejutkan! Anda Pasti Tak Percaya, Inilah Wajah Dato Vida Zaman Muda

Mengejutkan! Anda Pasti Tak Percaya, Inilah Wajah Dato Vida Zaman Muda

Siapa tidak kenal dengan wanita cantik ini memang tak tahu nak cakaplah kan. Bukan apa, kalau tengok konsert Gegar Vaganza, iklan dia saja yang penuh dengan trademark dia yang alahaiii, dah cukup sinonim sangat!

Biarpun nampak macam gedik dan melebih-lebih, duit dia kepok-kepok masuk juga dalam acc laris jualan. Korang dok kutuk-kutuk saham pahala pun dia dapat jugak! Why not kita sokong je, itu dah rezeki dia. Doakan saja dia kurang-kurangkan gediknya tu, hahaha muntah hijau kau! 

Mengejutkan! Anda Pasti Tak Percaya, Inilah Wajah Dato Vida Zaman Muda

Mengejutkan! Anda Pasti Tak Percaya, Inilah Wajah Dato Vida Zaman Muda

Mengejutkan! Anda Pasti Tak Percaya, Inilah Wajah Dato Vida Zaman Muda Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.