Tuesday, September 1, 2015

Diana Rafar Tenang Jawab Fitnah 'Rebrand' Jamu Susuk Dara!

Diana Rafar Tenang Jawab Fitnah 'Rebrand' Jamu Susuk Dara!

Dah agak dah, memang sengaja cari pasal dan mengamuk tidak tentu pasal. Susulan daripada dakwaan yang dibuat berkenaan tuduhan Diana Rafar cuba untuk ‘rebrand’ produk Jamu Susuk Dara, kononnya untuk melariskan produk sendiri, Diana Rafar akhirnya tampil menerusi laman Instagramnya dengan tenang menafikan tuduhan tersebut.

Artikel sebelum ini mendakwa “Diana Rafar Dituduh ‘Rebrand’ Jamu Susuk Dara, Bakal Disaman?” dan kekecohan berlaku apabila peminat Diana Rafar dan juga antara pengguna yang pernah menggunakan produk turun-temurun daripada keluarga Diana mengesahkan dakwaan itu adalah salah.

Diana Rafar Tenang Jawab Fitnah 'Rebrand' Jamu Susuk Dara!

Diana Rafar Tenang Jawab Fitnah 'Rebrand' Jamu Susuk Dara!

Diana Rafar Tenang Jawab Fitnah 'Rebrand' Jamu Susuk Dara!


Kesian, tak pasal-pasal nama Diana Rafar pula dipetik. Kalau nak tahu produk sebenar yang dah lama berada di pasaran sebelum ini dikenali sebagai ‘Jamu Dara Semula’ dan kini dinamakan kembali dengan nama ‘Abkara Secret Capsule’, @abkarasecret.

Diana Rafar Tenang Jawab Fitnah 'Rebrand' Jamu Susuk Dara!

Harap-harap kes ini dapat diselesaikan dengan cara yang baiklah kan. Duduk sama-sama dan bincang, tak perlulah sampai nak saman-menyaman pula. Isu yang sebenar, penjual produk kecantikan yang silap petik nama tak tentu pasal, akhirnya berlaku perselisihan faham.

Yang tidak bersalah pula menjadi mangsa, apa-apa pun bersabarlah yer Diana Rafar. Dugaan bila orang dah terkenal macam ni lah, ops!

Harap-harap kes ini dapat diselesaikan dengan cara yang baiklah kan. Duduk sama-sama dan bincang, tak perlulah sampai nak saman-menyaman pula. Isu yang sebenar, penjual produk kecantikan yang silap petik nama tak tentu pasal, akhirnya berlaku perselisihan faham.

Yang tidak bersalah pula menjadi mangsa, apa-apa pun bersabarlah yer Diana Rafar. Dugaan bila orang dah terkenal macam ni lah, ops!

Diana Rafar Tenang Jawab Fitnah 'Rebrand' Jamu Susuk Dara!

Diana Rafar Tenang Jawab Fitnah 'Rebrand' Jamu Susuk Dara! Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Media PenMerah

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.